Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skate bmx film

Postat av AllvarliG den 15 Juni 2005, 16:29
40 kommentarer · 115 träffar
Hejsan! jo de är så här, håller på o göra en uppföljare till min förra skate bmx film. Filmen kommer heta Ride Hard 2. typ 7 pers som är med på filmen.. men jag behöver lite hjälp.. Om det är nån som är riktigt hajj på att göra typ filmanimationer o så behöver jag hjälp av, vill ha typ ett par filmscener då det kommer fram en skatare/bmxare/snowboard åkare som går fram i bild och ställer sig stilla. det ska vara i svartvitt, ni tycker säkert de här är jävligt mycke begärt, men om nån skulle kunna fixxa de riktigt fint o så kan jag erbjuda plats på min ftp typ kanske 450 mb plats? kanske mer, de kan vi diskutera sen, och sen vill jag också ha låttips! vad tycker ni skulle passa till filmen? inte skatepunk bara.. om ni kan hjälpa till med animationerna kan ni skicka ett pm, låttitlar kan ni skriva i forumet. På http://www2.gwd.se/SE1-10-85-7 79/www_docs/Filmer /

hittar ni mina tidigare filmer... All hjälp uppskattas. ursäkta den dåliga svenskan, klara precis G ;)
Föregående tråd
Nästa tråd

40 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 40 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..