Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mat i gamla stan?

Postat av OhlalaR den 15 Juni 2005, 12:48
18 kommentarer · 62 träffar
Shosho fick ett sommarjobb i sthlm med att inventera datorer på ett ställe som ligger granne med slottet och det kunde jag juh förstås inte tack nej till :)
Problemet är typ att hitta något vettigt ställe inom gångavstånd att käka på, kan juh nämna hur det varit den här veckan:
Måndag: "mm dom som ligger precis brevid det lilla cafet är bra" aa besällde en köttbullar med mos och sylt (klassiker?) och får den serverad efter 15 minuter, behöver inte nämna att potatismoset inte var klart och hälften av sakerna var inte ens varma. 65 kostade det err..
Tisdag: "nej fan nu hittar jag något annat". Gick till östra långgatan tror jag den heter och hittade värsta turistfällan 2k5UBERHAXX0R som tog 65 kronor för en soppa och cola varpå man blev lika mätt av soppan som colan men vafan gott var det :)
Onsdag: FYRA12 on a mission, hitta kebab ARRR. Efter att plöjt mig igenom folkmassan vid slottet gick jag neråt mot motsatt sida av gamla stan så att säga och hittade den lovande skylten "Gamla stans Kebab & Falafel" SHIZZEL bingo. 75 kronor för en stor kebabtallrik och en cola men kebaben smakade knappt något (är inte kräsen men vafan) och man blev knappt mätt.

Såhär kan det juh inte fortsätta, snälla bullen/fragbite vet ni några bra ställen man kan käka på i närheten/i gamla stan i sthlm?
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar