Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Är du turk?
Inte den texten, verkligen varenda 15 årig utlänning har det.
Hur gammal är du förresten?
Bara för din polare gör något, behöver fan inte du göra det.
Kan vara snyggt osv, men sitter hela livet
"Only God can jugde me" but i am going to the court tomorrow if you want to know. so in other words the law can judge me 2. bitches" tatuera in det på samma gång.
#1 Nae jag är halv svensk/finne. 19år. Joo men det är inte pga min polare som jag tänker göra en tattoo. Utan jag har funderat på det sedan jag var runt 15-16 år men inte kommit på vad jag ska ha. Så tipsade en polare till mig att det kunde bli snyggt. Där jag bor / i närheten är det ingen som har den tatueringen, iaf inte nån turk eller några jag känner.
#2 Joo fått reda på det nu. Men vad ska jag ha? Funderade ett tag på nått i stil med min familjs namn o födelsedatum på överarmen, men dock inte sugen på det längre.
#3 Aff, såg på en sida en som hade tatuerat in det på skulderbladen, såg 7kt nice ut.
visst, tatuera in det men gör det isåfall på latin, italienska lr spanska eller kanske grekiska, bara du inte gör det på engelska...annars letar du upp en liknande mening med ungefär samma betydelse.
Har du blivit felaktigt dömd? Har folk spridit rykten om att du gjort saker du inte gjort men alla tror det ändå? Om inte så är frasen helt meningslös för dig.
#11 Anledningen till att jag har tänkt tatuera det är att jag satt i ungdomsfängelse för några år sedan pga misshandel, och tro det eller ej, efter de 3 månaderna jag satt så när jag kom hem igen så var det ingen som dömde mig, när jag var med mina kompisar så var det som om det var igår vi sågs, ingenting hade förändrats. Så jag vill ha det pga den svåra tiden i mitt liv, och vad andra tror om mig det skiter jag fullständigt i, Det är en påminnelse om att vad du än gör i livet så finns det människor som älskar en och inte bryr sig om allt dåligt man gjort.
#17 Joo men har du något tips då på vad man kan göra? ska ju vara en text iaf, orkar inte ha typ efternamn o födelsedatum för det har alla och det känns så meningslöst.
#14 du har ju missuppfattat innebörden av "only god can judge me"
Det är väl mer åt "Bara gud har rätten att döma mig" och inte
"bara gud dömer mig". Att ingen där hemma dömde dig när du kom hem har ju inget med skiten att göra. Hade dom däremot dömt dig så hade vi snackat andra bullar, då hade du kunnat säga "bara gud har rätten att döma mig".
Fast jag kanske missuppfattade dig.
#21 Jo men det jag menar är att vad jag än har gjort så har inte några polare / personer ja inte känner rätten att döma mig, vet även om personer som har dömt mig j*vligt hårt för detta, de personerna (vill inte hänga ut någon) har rent ut sagt föraktat mig sedan detta hände, var jättenära polare me dom men nu har vi ingen kontakt alls. Så lite därför med varför jag vill ha den texten.
Ska du inte göra en text med orden Carpe Diem, helst i Old English stil, samt lite tribals + kinesiska tecken när du ändå håller på? Då är du säkert ensam, då dessa är det ingen som har. Whitetrash.
#22, man tar väl antagligen reda på vad det betyder innan man tatuerar in det, det är väl ungefär som att tatuera in ngt som ahr med gud att göra om man inte är döpt och konfirmerad eller har någon annan religiös åskådning än kristendom
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Inte den texten, verkligen varenda 15 årig utlänning har det.
Hur gammal är du förresten?
Bara för din polare gör något, behöver fan inte du göra det.
Kan vara snyggt osv, men sitter hela livet
EDIT : ska iofs inte säga något då jag själv har "Bevar Christiania" på underarmen, men men.. =p
"Only God can jugde me" but i am going to the court tomorrow if you want to know. so in other words the law can judge me 2. bitches" tatuera in det på samma gång.
haha
#2 Joo fått reda på det nu. Men vad ska jag ha? Funderade ett tag på nått i stil med min familjs namn o födelsedatum på överarmen, men dock inte sugen på det längre.
#3 Aff, såg på en sida en som hade tatuerat in det på skulderbladen, såg 7kt nice ut.
#4 Joo vet -.-'
#5 Ok, tips? :)
Har du inget citat från en kär släkting? Något morfar brukar/brukade säga som ligger dig varmt om hjärtat? Det vore schyst.
Det är väl mer åt "Bara gud har rätten att döma mig" och inte
"bara gud dömer mig". Att ingen där hemma dömde dig när du kom hem har ju inget med skiten att göra. Hade dom däremot dömt dig så hade vi snackat andra bullar, då hade du kunnat säga "bara gud har rätten att döma mig".
Fast jag kanske missuppfattade dig.