1
Kul historia
Postat av Hypage den 19 Maj 2005, 21:13
20 kommentarer · 68 träffar
dra era bästa roliga historier,vet att det finns trådar men dom är ej så aktiva :D
här e mitt bidrag
de tre polarna IQ fiskmås, The guardian och S.H.E.R.I.F.F var ute och gick så såg dom ett ställe där man kunde kolla om man hade något speciellt som gjorde att man fick vara med i Guiness rekordbok
i a f, så tänkte iq fiskmås att jag har ju så jävla små fötter , dom är säkert världens minsta. Han gick in och personalen kollade och precis som han trodde så hade han världens minsta fötter.
The guardian och S.H.E.R.I.F.Fen väntade utanför så såg dom iq fiskmås komma ut med smajlet upp över öronen.
-YES jag kom med sade han, jag står med för att ha världens minsta fötter.
The guardian tänkte att jag ska fan inte vara sämre jag ska också komma med, jag har ju så jävla små öron.
Han gick in och personalen kollade, dom svarade
-grattis du har världens minsta öron du står nu med i rekordboken
The guardian pallrade sig ut hur glad och mallig somhelst och sade till dom andra
-jag står med nu för att ha världens minsta öron
S.H.E.R.I.F.Fen ville ju inte vara sämre han så han funderade på vad han skulle försöka komma med me.
Han tänkte , jag har ju så jävla liten *** så jag ska komma med för att ha världens minsta ***
iq fiskmås och the guardian väntade utanför när dom såg S.H.E.R.I.F.Fen komma ut rosenrasande och sade
-STAIFOO vad är det för en jävel då!!!!
hahahahahaha hoppas ni fattar
iq fiskmås,the guardian,S.H.E.R.I.F.F,staifoo inget illa menat ;)
dra några roliga ni oxå :D
här e mitt bidrag
de tre polarna IQ fiskmås, The guardian och S.H.E.R.I.F.F var ute och gick så såg dom ett ställe där man kunde kolla om man hade något speciellt som gjorde att man fick vara med i Guiness rekordbok
i a f, så tänkte iq fiskmås att jag har ju så jävla små fötter , dom är säkert världens minsta. Han gick in och personalen kollade och precis som han trodde så hade han världens minsta fötter.
The guardian och S.H.E.R.I.F.Fen väntade utanför så såg dom iq fiskmås komma ut med smajlet upp över öronen.
-YES jag kom med sade han, jag står med för att ha världens minsta fötter.
The guardian tänkte att jag ska fan inte vara sämre jag ska också komma med, jag har ju så jävla små öron.
Han gick in och personalen kollade, dom svarade
-grattis du har världens minsta öron du står nu med i rekordboken
The guardian pallrade sig ut hur glad och mallig somhelst och sade till dom andra
-jag står med nu för att ha världens minsta öron
S.H.E.R.I.F.Fen ville ju inte vara sämre han så han funderade på vad han skulle försöka komma med me.
Han tänkte , jag har ju så jävla liten *** så jag ska komma med för att ha världens minsta ***
iq fiskmås och the guardian väntade utanför när dom såg S.H.E.R.I.F.Fen komma ut rosenrasande och sade
-STAIFOO vad är det för en jävel då!!!!
hahahahahaha hoppas ni fattar
iq fiskmås,the guardian,S.H.E.R.I.F.F,staifoo inget illa menat ;)
dra några roliga ni oxå :D