Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Ljug till lite så lyckas du nog få något. "JAG FICK EN HJÄRT-ATTACK PGA LAKRITS SMAKEN JAG HAR CANCER OCH TÅL INTE LAKRITS VILL NI DÖDA FOLK MED ERA MISSBILDADE ÄCKLIGA LAKRITS GODISAR?"
Men okej dem har juh inte påstått att det inte finns lakrits i vissa påsar :E
jadu, du får ju räkna med skit när du handlar white trash eldorado eller vad det nu var för märke. Alla lågprismärken är skit och alla strävar efter att få bli lika WT som eldorado :D
"#19 Men dem har inte heller påstått att det ska finnas lakrits i påsarna ?"
Men dem säger juh inte heller att det finns cola smak ,så om jag köper en påse och hittar en cola godis (som det brukar finnas)Tror du jag kan stämma dem för det?
Han har en poäng med att lakritsen inte skulle varit där. Tänk om man är allergisk, precis svept fanta, tar lakrits godis biten och känner inte smaken. Sedan svullnar strupen - munnen och du får utslag över hela kroppen. GG säger jag.
#44. Japp, men dom sa bara 'det är sånt som händer'
Får dock rabatt varje gång jag handlar där, vilket är ungefär nån gång om månaden när man ska köpa mjölk för att människobyn nån mil ifrån är jävligt billigare och större.
du kan ju för fan inte stämma nån för att du har fått 2 felformade godisar... det skulle fan inte ens gå i USA, eller jo... en ny påse och en för besväret som en sa tidigare i tråden.. I sverige tror jag nog du inte ens får en extra för besväret
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Nej du kan inte stämma dom, en gång fick jag ett häftstift, sånna vita man sätter upp affisher med, i ett paket med makaroner jag köpte.
Fick en check på 2 gratis paket som "förlåt"
Du bör inte förvänta dig nåt annat
Men okej dem har juh inte påstått att det inte finns lakrits i vissa påsar :E
gg
Jag köper väll godiset jag tycker är godast oavsett vad fan det kostar, jävla sopa.
Men dem säger juh inte heller att det finns cola smak ,så om jag köper en påse och hittar en cola godis (som det brukar finnas)Tror du jag kan stämma dem för det?
Själv fick man grön, möglig glass från konsum en gång :]
#42 Fyfan, stämde du dem ?
#43 Menaru det ?
Får dock rabatt varje gång jag handlar där, vilket är ungefär nån gång om månaden när man ska köpa mjölk för att människobyn nån mil ifrån är jävligt billigare och större.
OnT: Du kunde ju skickat tillbaka packetet med godisarna i ist for att äta dom ^_^
Euroshopper.... faan.