Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lunar är inte töntigt!

Postat av Stormreaver den 15 Maj 2005, 13:56
697 kommentarer · 334 träffar
Många här påstår att Lunarstorm är töntigt. Varför tycker ni det? De som skriver så brukar lägga fram ett par argument, som jag nu ska bemöta.

"Lunarstorm är fjantigt!"

Vilken fantastiskt bra motivering.

"Bara småglin som hänger där!"

Medelåldern är Lunarstorm är 18 år, och det finns väldigt många som är långt över den åldern. Vad ska man säga om Fragbites forum då? Här är det ju fullproppat av 13-14 åringar. Är Lunarstorm dåligt för att många är unga är Fragbites forum dåligt av samma anledning.

"Det är bara massa kåta killar på Lunarstorm".

Så killarna här på Fragbite är inte kåta? Är det inte så att de flickor som skriver på detta forum får massa msn-förfrågningar varje dag? Ifall det fanns lika många tjejer som killar på detta forum skulle dessa tjejer få privata meddelanden varje dag, det är inget att hymla om. Självklart finns det killar som raggar tjejer på Lunarstorm, men dessa är ett litet fåtal och ingenting man behöver bry sig om.

"Det är massa rasister där"

När jag, här på detta forum, gjorde en tråd om vilket parti man skulle rösta på så valde mer än en tredjedel SD eller ND. I diskussionerna på Fragbite stöter man ständigt på främlingsfientliga personer.

"Diskussionerna är dumma"

Mm, trådarna här om till exempel vad man har i sängen, vilket märke det är på ens tröja, ifall Sl4Y3r m3G4 0wN4gE fuskar med mera är så intelligenta.

Vad anser ni om det jag har skrivit, Lunarstorm, Fragbite, mognadsgrad på respektive community och så vidare?
Föregående tråd

697 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 697 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..