×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Sanningen om Corona och ditt liv i överlag

Postat av Jokern 90's v10 den 9 Mars 2020, 03:30
7 kommentarer · 1 346 träffar
Hej, jag känner att det är dags att börja återvända tillbaka till det jag är bäst på. Vilket många vet här så är jag en skicklig filosof och konspirationteoretiker... Men nog om detta, vi går vidare till saken.

Antal sjuka är en del av agendan, drabbas du så har du en risk att dö, inte sant? Om du öppnar dina ögon lite till så kan du börja inse att allt du koncumerar idag skadar din hälsa, du riskerar att bli sjuk sen så kan jag börja undra varför skadliga saker ens finns tillgängligt att konsumera "Ja, men alla får göra vad de vill med sitt liv" Japp, men sorgligt nog göra alla det medvetet lika mycket som omedvetet eftersom det är normaliserat och det är okej eftersom det är lagligt. Det är tillgängligt av en anledning, de stora business intrest groups vet hur de ska generera pengar genom befolkningen och den ena saken leder till den andra (Tjänar du så tjänar jag, vi gör såhär) Det är ett nät och de utnyttjar alla möjliga situationer både som gott och ont. Sanningen är att ett botemedel finns redan, men varför ska de släppa det tidigt för? Det kommer inte finnas en vinst i det då... Median tjänar otroligt enorma summor på hysteri, läkemedelsindustrin kommer tjäna enormt mycket också när median har skrämt upp alla och systemet i sig kommer gynnas om ett stort antal människor dör, förstår ni grejen? En sak leder till den andra och man tjänar på det, de vet redan om det.

Detta moderna samhället är i stort behov av medicinering av olika former, skulle det inte finnas en anledning till det? Hur kommer det sig att barn är i behov av att poppa piller i tidiga åldrar HÄR medans en kanibal i jungeln inte är det, hur kommer det sig att han är stabilare både fysiskt och psykiskt när han är 80+ bast medans en 20 åring i detta samhället är ett skrot både fysiskt och psykiskt... Jag undrar.

Sen hur kommer det sig att det alltid är den vanliga arbetarklassen som får traska i skit, varför drabbar aldrig något de högt uppsatta ämbetsmännen, elite gruppen? Det händer aldrig.

Ju längre du lever desto mer inser du att något är helt knas, nått är inte som det ska vara. De styrande vet om hur de ska kontrollera dig och de vet även om vad du är beroende av, de har studerat din psykologi. Hela samhället är beroende av konsumtion, det är den största drogen som existerar och därför tillverkar de beroendeframkallande produkter så att du kan underhålla dig rättare sagt distrahera dig från sanningen. Konsumtion har lika mycket effekt som en vanlig drog, skillnaden är att en pundare jagar sin kick på ett annat sätt bara och är distraherad av det medans en "vanlig" person är jagar den senaste Iphonen och får den största dopamin-kicken.

För de styrande betyder inte pengar nått, pengar är ett enkelt verktyg för att kontrollera dig. De gav oss pengar & i utbyte gav vi de världen. Pengar är inget som driver de, det är makt. Tror du de gör nåt av det vi gör? Nej, jag tror inte de springer runt med en lur i handen och snapar eller glor på tv, använder sociala medier... De lever en helt annan livsstil och denna livsstilen vi lever är efterbliven och de garvar bara åt oss alla, det är saker de har producerat för att de vill att du ska sitta på din plats så de kan fortsätta leva som gudar på din existens.

Om de själva inte har varit med och medverkat i en produktion så betyder inte det att de inte kommer göra det senare. Det är trots allt de som bestämmer vad som ska finnas tillgängligt på marknaden och även de kommer att ha ett finger med i den business, de väljer det som är intressant och vet om att det kommer generera pengar samtidigt som det är beroendeframkallande.
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..