Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Könssjukdom?

Postat av maxcash123 den 12 Augusti 2018, 01:48
4 kommentarer · 667 träffar
Hejsan, det var så att när jag på krogen med mina polare för några helger sedan, men det var så att jag redan på förfesten hade blivit stupfull. Vi drar till krogen och börjar festa loss, spenderar för mycket pengar som vanligt och bjuder en riktig pingla (10/10 va hon) på en massa drinkar också, så det slutar upp att hon vill följa med mig hem.
Jag ringer taxi som ska köra hem mig (03:00 ungefär) och precis när vi sätter oss i bilen så börjar jag att spy som ett svin i hela jävla taxi bilen. Arg som taxi chauffören blev så slängde han ut oss båda.
Tjejen började bli lite irriterad, men vi började att gå istället och snart var hon inte arg längre.
När vi var nästan hemma hos mig så sa hon att hon inte kunde klara sig längre och vi började hångla 200m ifrån lägenheten och det ena led till det andra som ni kan nog förstå ;)) Det var skit nice men nu kommer frågan: Jag har fått vita prickar och sår på hela jävla k*ken! Kan det vara en könssjukdom eller är det bara något utslag som jag kanske fått från busken där vi låg? Vågar inte ringa ungdomsmottagningen, utan vill bara höra vad det kan vara? Om det är något allvarligt så kollar jag upp det såklart!
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..