Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Depprision och musik.

Postat av obscureofficial den 3 Februari 2018, 21:44
7 kommentarer · 546 träffar
Är just nu 15 år , haft deprission ett tag pga olika händelser som jag inte kommer att ta upp här. Spenderar för det mesta min tid med mycket musik produktion, jag tror jag har en talang för det då jag har väldigt enkelt för musik och för att både få och ge känslor inom musiken.
För ungefär ett halvår sedan så började depressionen på riktigt och började verkligen påverka mig. Den kvällen satt jag i min säng och lyssnade på musik. Då kom jag till en låt vid namn "Make me fade" av K.flay. Jag lyssnade igenom låten och kände direkt hur jag kopplade till låten på något sätt. Jag fick känslan av att jag hade hört låten innan, fast endå inte. Jag kände igen låten, känslorna i låten, jag kände igen meningen med orden om jag kan beskriva det så. Men jag är 110% säker på att jag aldrig hört den förut.
Sen gick jag runt och lyssnade på den låten väldigt mycket pga det, tänkte mycket på vad det skulle kunna vara.
Efter någon vecka hände samma sak igen , fast med en annan låt vid namn "Sweater Weather" Av The Neighbourhood. Jag fick exakt samma upplevelse, jag kände igen känslorna och själva låten. Men är nästan säker på att jag aldrig hört den.
Sen hände det igen, och igen. Med låtar jag vet att jag aldrig hört, Någon som kan förklara lite av vad som händer???

För att tillägga:
När jag lyssnade på låtarna blev jag väldigt tom , deprissionen blev starkare på ett sätt men jag ville endå fortsätta att lyssna. När jag lyssnar på låtarna för första gången kändes det nästan som att jag hittade något jag tappat bort, som om en lättnat försvann men endå inte.

Hoppas jag föklarat nog, tack i förväg för svar!
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..