Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

GTA V RP.

Postat av muselini den 15 Januari 2018, 10:54
5 kommentarer · 1 380 träffar
Tjena! Har precis börjat med GTA V RP på fiveM clienten. Det är fruktansvärt kul och jag skriver denna tråd här nu för att rekommendera det starkt. Jag har spelat mycket Arma 3 Altis life RP men detta slår nog det med hästlängder må jag säga.

Jag spelar på serven Swedish City RP. Stabil server med bra optimerade scripts. Bra spelare och en grym community. Kom in o testa vettja! Skriv till mig ingame eller på discord för vidare hjälp/information.

Är du en grym RPspelare? sök till whitelist-yrken så som Polis, EMS etc..

185.117.89.45:30130 är IP till servern, eller så söker ni bara på swedish city.

Notera: Jag är inte en del utav adminstrationen, jag vill bara rekommendera servern stark då jag tycker den är den absolut bästa jag spelat på i FiveM. Inget lagg, inte mycket restarts, bra scriptad, bra adminstration och skönt gäng helt enkelt.

Disk; Vad tycker ni om GTA RP? är det som ni förväntat er/ sett på stream?
Jag själv kan tycka att det är fruktansvärt roligt men att det kan förstöras lite av personer som inte känner till RP och hoppar in i servrar för att fucka ur helt enkelt..

GL HF

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..