Grabbar!
Jag har varit på äventyr de senaste åren. Det är något som inte stämt. Det är något som inte stämmer med den här verkligheten.
Det har sprängts 2500 atombomber i vår atmosfär. den sista bomben som small kallades för the tsar bomba. Idag påverkas 1/3 svenskar av cancer under sin livstid. Vad är cancer? Cancer är när dina inre organ muteras, dvs. att det börjar växa en lever på din lunga = lungcancer.
tänk om det finns ett "botemedel" = inte edirekt botemedel så tar du så är du frisk men dert finns ett botemedel som hjälper den som är påverkad, förhindrar den friske och underlättar för den dödsdömde. Om du säljer detta botemedel så åker du i fängelset. om du brukar detta botemedel så måste du böta och blir taggad i kriminalregister.
Cannabis.
Sen kan man ställa sig frågan men varför? Varför skulle någon/några verkligen gå in för att göra detta olagligt? Vad är poängen? Svaret är pengar. Läkemedelsindustrin, speciellt inom cancerområdet, tjänar FETA pengar.
Detta är bara en av många.
Ok så the tsar bomba small Oktober 1961. kort därefter skriver samtliga världsledare på ett kontrakt som säger att de INTE får spränga mer atomvapen i vår atmosfär. Det efter att man har smällt 2500 atomvapen redan.
Varför är inte detta allmän kunskap? Varför vet inte varje kotte detta? Jag har frågat mina föräldrars generation detta och de hade ingen aning. Det verkar som att alla går runt och inte har en aning. Kan detta vara en after math av det faktum att vi går runt och utsätts för strålning varje dag och ingen ifrågasätter VARFÖR så många får cancer.
Jag vet inte detta tyvärr, men det är min teori att folk går runt och lallar som fucking zombies delvis på grund av detta.
Okej vi går vidare. Vad hände samma årtionde som the tsar bomba, 1963 hade vi john f kennedy någon som sköt honom undrar varför... ok vi går vidare, detta är ett riktigt SKUMT mord if you catch my drift.
jo - vi gick på månen gjorde vi!
Vi alla som vet hur man gör en egen research och använder sin egna hjärna istället för att låta sig mata med riktad information vet att det är en OMÖJLIGHET att vi gick på månen.
Chansen för att vi gick på månen på sena 60 tal - VÄLDIGT LÅG. Det finns massvis med motbevis som det finns en STOR grupp människor som förnekar det.
Chansen för att vi inte gick på månen och att NASA LURADE befolkningen, världsbefolkningen, genom simpla photoshop tricks - VÄLDIGT STOR. Nu ska jag berätta varför chansen är stor att de har gjort så.
Tänk dig att du sitter i allvetande sits. Du vet att ni har smällt jävligt många bomber i vår atmosfär. Du inser att det har fått förödande konsekvenser som vi utsätts för hela tiden. Vad måste du göra för att rädda världen? Jo - vi måste hitta en annan jävla planetjävel. ELLER HUR?
Men hur ska du få människor att sponsra detta? Hur ska du få resurser för att kanske eventuellt skicka upp en arc, eller överhuvudtaget göra RESEARCH runt rymden? Jo, vi tricksar ihop en månlandning. På det sättet har de byggt upp en av det rikaste företagen i genom hela tiderna och genom det har de i princip ett monopol uppe i vår yttersta atmosfär.
hänger ni med ens? För det gjorde ni inte på skollektionerna det kan jag lova er jävla slackers, Ni bara åt all jävla information som fågelungar.
Tack för att jag fick dela med mig av min teori angående några saker och jag kommer tillbaka.
bind "del" "m4a1; ak47; primammo; defuser"
Knapparna heter annorlunda.