mm.. nu så.. beskrivande rubrik..
Okej.. Nu är det så att jag har haft jättemycket bra svar och åsikter och kommentarer i massa trådar men varit bannad i 4 veckor hehe.. så nu tänkte jag göra en egen tråd istället för att svara och bli bannad.. först.. anledningen till att jag varit bannad är att folk provocerar fram att man ska göra personliga angrepp.. så då åker man dit.. jag stör mig väldigt mycket på dessa barn som ej kan ett dyft om vad de egentligen pratar om.. folk säger hit och dit att detta är sant och att det här är si och så osv.. har gjort en lista över all jag vill få ur mig ;D ni som inte vill läsa kan strunta i det och isåfall visa lite respekt och fullständigt strunta i att kommentera också. kommer naturligt vis att få mothugg av vissa nu men det gör väl inget antar jag..
1. Homo sapiens wannabeeius; Alla dyrkar HeatoN och alla andra som ligger i elit klass.. Jag förstår bara inte varför.. Jag är bra på cs, men har själv varit nybörjare och har faktiskt aldrig brytt mig om någon annan spelare. Jag bryr mig om mig själv när jag spelar, jag har en teori om att det är mest de yngre som gillar stora spelare eftersom att de yngre inte har lika mycket erfarenhet och oftast är ganska dåliga så de tar och viger sitt liv åt att bry sig om någon annan spelares liv/spelteknik m.m. så kortfattat; de som gillar de stora elit-spelarna är helt enkelt ganska värdelösa på cs.
2. Utvecklad form av Homo sapiens wannabeeius; som går ett litet steg längre än den första rasen. Tex. såg en tråd imorse "vilken musmatta?".. då undrar jag, tror ni att ni får bättre aim med en annan musmatta? visst det kanske är mer konfortabelt med en stor mjuk 2k musmatta men jag tror nog inte det handlar om det, tror att alla måste ha samma mjukvara/hårdvara/komponenter som alla proffsen har för att de ska kunna få bättre aim eller liknande..
3. Homo sapiens HeatoNius; Det känns som att jag är den enda som inte överskattar HeatoN.. De flesta har ju HeatoN som idol osv. Som sagt så struntar jag i HeatoN och alla andra som är sk proffs. HeatoN är nog den mest överskattade människan under min tid.. Jag tror det finns hur många som helst som skulle äga HeatoN rätt uppochner hur lätt som helst; men som kanske väljer att spela i lite sämre klaner, eller kanske bara pubba. Jag tror det handlar om att få en chans, Jag och många många andra här på fragbite tex. skulle nog vara i de lite bättre klanerna, men det är ju inte som i fotboll eller annan sport att en talangscout får nys om dig på något sätt.. iaf inte som jag ser det.. om jag pubbar så kan jag nog inte bli recruitad av NiP direkt.. eftersom de inte pubbar.. de bästa klanerna tar ju bara in folk från de som redan är i någon annan elitklan..
4. Tics i media; Hehe.. Ja de flesta som man ser i TV rutan har ju oftast tics.. jag undrar om de har fått det för all stråling från utrustningen i tv studion eller liknande.. eller om de bara tar in folk med problem ;) Och väldigt många har även tajfej! Jag har ju väldigt bra hörsel men min mormor som är gammal kan höra allt vad de säger i tv förutom på slutet av meningarna, de liksom pratar OCH SÅ BLIR DEtså*VISKAR*här. Så säger min mormor iallafall, och jag kollade en gång och det var faktiskt så att völdigt många gör så.. Man kanske borde få lära sig prata rent och tydligt om man skall vara i media.
SLUT
Fritt forum för alla som vill säga något nedlåtande, så ska jag anmäla er alla. Jag hoppas jag har öppnat vissas ögon.
Var nog 7-8 år sedan, min storasyster (20) var inne mycket på Snyggast.se och visade mig bilder på tjejer som låg i sängen och särade på benen och smekte sig själva, så står jag där och börjar knipa med mina ben och hon frågar ifall jag behöver kissa, nej svarar jag för att glo men rusar in på toan och upptäcker min 30 stake som står.
Då förstod jag inte vad dom gjorde, men mina manliga instinkter gav mig stake ^^
#7 haha
Fattade inte var det var till först, men efter flera gånger efter ha kollat på heaton, så är det konstaterat att han gör mig hård.
Vi alla andra har 30 slak