Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Får inte ut pengar från betting sida.

Postat av weabo_boi den 13 Januari 2017, 16:11
2 kommentarer · 488 träffar
Vänder mig hit eftersom jag inte vet vad fan jag ska göra för att få ut pengarna.

Jag bettade lite esport på pinnacle.com och har vunnit ungefär 200€. Vill inte betta mer och tänkte därför ta pengarna.

Problemet är nu att deras support är seriöst omöjlig. Jag har laddat upp alla dokument dom vill ha, även gjort om det flera gånger med nya bilder. Varje gång är det nått skit som gör att jag inte kan ta ut. Först var jag tvungen att ladda upp alla dokument igen, när dom tillslut verka va på plats kunde jag inte ta ut pengarna på kort endast skrill eller paypal liknande sida. När jag försökte ta ut pengar på den sidan så stog det att man var tvungen att ta ut pengarna på samma kort man satt in dom, MEN MAN FÅR INTE TA UT PÅ KORT.

???

Nu får jag att jag inte kan ta ut pengarna på ett mastercard, men jag måste fortfarande ta ut pengarna på samma mastercard jag satt in dom.

Anledningen jag gör denna tråd är för att jag vart i kontakt via mail med deras support minst 20ggr, aldrig löst det med deras jävla automatiserade svar. Dom verkar inte heller ha nån linje man kan ringa, eller livechat.

Finns det något man kan göra eller är pengarna fast?

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..