Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
3

Bära kvinnounderkläder?

Postat av ExTra1A den 10 Januari 2017, 01:57
11 kommentarer · 838 träffar
God kväll!

Jo, för ett par veckor sedan så låg jag och min flickvän och kollade på film. Det var en ganska kall men ändå väldigt lugn och sådär halvmysig kväll i mitten av december. Vi bestämde oss för att se Anders Eklunds förhör i krimarkivet på TV4. Det tycker vi är intressant, hur en man kan göra något sådant. Dock förstår jag inte deras beslut om att åtala honom. Nej, men nog om det. Efter att vi sett klart programmet så kysstes vi lite i bara underkläder och jag började smeka insidan på hennes lår. Jag ville penetrera hennes mustiga gegväck med min spetsiga åderpåle, men innan jag fick göra det så undrade hon om jag kunde prova hennes string, samtidigt som hon tog av dem. Jag funderade lite;

"testa string? det kan väl inte va så farligt? är hon attraherande i dem så kan jag också vara det"

Jag uppfyllde blygt hennes önskemål, tog hennes trosor och satte sakta på mig dem. Det skar in i rumpan på mig och kändes väldigt bra. Jag blev otroligt upphetsad, mot min förvåning. Hon märkte det och kysste mig sedan, följt av en väldigt erotisk läppbitning. Den kvällen var en av de bästa i hela mitt liv.

Nu till min fråga, hur ser ni på detta? Är det OK att testa brudens underkläder? Hade man kunnat ha på sig det ute på stan? Jag vet att jag hade haft det, om jag bara fått chansen.

Mvh, ExTra1A

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar