Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Hur svårt kan det vara. Lägg baconen i stekpannan med en klick smör/olivolja/matolja. Vill du ha av det drypande fettet utav baconet så ta en talrik/ett fat med hushållspapper och lägg på baconen där så papperet suger upp fettet.
#4 Nehe.. Haha. Vilka andra fancy sätt finns det att steka bacon på då? Jag skrev bara att !!!OM!!! han vill ta bort fettet så kan han använda hushållspapper för att göra det, inte att han !!!SKA!!! göra det.
Min fråga är varför jag inte skulle kunna bli kock pga mitt svar? :-)
#3 anledning till att man har fett i pannan när man steker bacon är för att börja steka direkt, för det tar en stund för fettet att smälta ut ordentligt och kan blir lätt att det bränner. men detta beror såklart på stekpanna och att man inte använder för hög värme när man steker.
Instructions
Start with a cold pan. Bacon should be started in a cold pan, so before you turn on the heat, lay out your strips on the pan. ...
Cook bacon low and slow. ...
Pour off grease carefully. ...
Cook until the bacon is done. ...
Let the cooked bacon drain. ...
Cook the remaining bacon in batches.
Kör maxvärme på spisfan och låt pannan ryka innan du lägger på dina små bacons. Då de fräter som satan vänder du och häller på lite vatten på bacona, krispigare får du leta efter. Tacka mig inte
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
#4 Nehe.. Haha. Vilka andra fancy sätt finns det att steka bacon på då? Jag skrev bara att !!!OM!!! han vill ta bort fettet så kan han använda hushållspapper för att göra det, inte att han !!!SKA!!! göra det.
Min fråga är varför jag inte skulle kunna bli kock pga mitt svar? :-)
#2 fan va onödigt elak du va då ://
#3 okej, tack!
du steker dem och vänder på dem fram och tbx tills du anser att du ska äta den
Bacon är rökt och är "redan färdigt" så oroa dig inte för att äta ofärdigt.
Start with a cold pan. Bacon should be started in a cold pan, so before you turn on the heat, lay out your strips on the pan. ...
Cook bacon low and slow. ...
Pour off grease carefully. ...
Cook until the bacon is done. ...
Let the cooked bacon drain. ...
Cook the remaining bacon in batches.
GOOGLA INNAN
gtfo!!!!! xD
Kör maxvärme på spisfan och låt pannan ryka innan du lägger på dina små bacons. Då de fräter som satan vänder du och häller på lite vatten på bacona, krispigare får du leta efter. Tacka mig inte