Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Kompensation, Max hamburage

Postat av sopan123 den 15 November 2016, 17:20
37 kommentarer · 3 207 träffar
Hej.
I lördagsnatt bestämde jag och min flickvän att köra en drive through på Max. Vi var båda väldigt berusade och otroligt hungriga. Den max restaurangen som vi besökte var tydligen "underbemannad" vilket resulterade med att det tog oss cirka 30min att få vårt meal. Notera att taxametern hela tiden tickade samt att det INTE var mycket folk (absolut inte mer än vanligt, säg 4 bilar i kö). Det slutade med att taxiresan som egentligen skulle kostat cirka 200kr landade på 800kr.

Under tiden i kön frågade jag ett flertal gånger hur gick det för våra hamburgare och enligt personalen "var de på väg". När vi hur som helst fick våra hamburgare visade det sig att inget av det vi fick stämde överens med det som var beställt. Vi gjorde en glutenfri samt laktosfri beställning så ett annat meal kom inte på frågan. Mer väntade, större frustation.

Nu till min fråga innan jag ringer in till max;
Anser ni att jag har rätt till någon kompensation? 2-3 gratismeal? vad tkr ni?

37 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 37 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..