-7
Plåtslagare 100,000kr i veckan?!
Postat av Låst Konto 295708 den 13 September 2016, 17:42
46 kommentarer · 3 471 träffar
Hej Frag. Eftersom att jag är byggare på skolan så satt jag och byggpolarN och snackade om yrken inom byggbranschen. PolarN sa att han skulle bli plåtslagare och tjäna 100k i veckan. Jag tror min kompis är lite dom i huvudet men han sa att om du jobbar svart som plåtis, är duktig och jobbar snabbt så kommer du tjäna stora summor. Han säger alltså att han ska göra detta och tjäna 20k om dagen på svartarbetet. Måndag till fredag som alla andra. Detta låter jätte orimligt för mig men vill höra vad ni säger om detta.
PolarN var fullt allvarlig med detta då han sa att en kompis till honom har en far som gjort detta en gång i tiden. Tror ni på detta pojkar och flickor?
''3000kr i timmen, inga problem. Det är inte så svårt att sätta på en plåtbit på folks hus''
Har polarN en skruv lös i skallen?
PolarN var fullt allvarlig med detta då han sa att en kompis till honom har en far som gjort detta en gång i tiden. Tror ni på detta pojkar och flickor?
''3000kr i timmen, inga problem. Det är inte så svårt att sätta på en plåtbit på folks hus''
Har polarN en skruv lös i skallen?