Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Trender på Fb´s Forum

Postat av TiX. den 10 Maj 2005, 12:32
15 kommentarer · 35 träffar
**Inget me dessa trådar har vart negetivt lr dyl, bara att ja har märkt av sådana hära "trender" som jag tycker är ett bra ordval**

Jag har nu vart medlem är sen 2003-09 och under tiden ja har vart medlem här och aktiv här på forumet så har d vart olika trender med trådar.

I början när ja vad medlem då vare fps trådar som dominera forumet efter ett tag så fattade folk att dom kunde söka i forumet så d lugna ner sig, men fortfarande kmr d många fps trådar eller om ens dator duger me de grejerna i för att ha 100fps osv osv...

Efter kanske ½ år lr lite mer då började film trådar komma då mer lulle blev med i FB crew om man kan säga så. Film trådarna explodera efter olika guider som hade kommit ut och många skit filmer las upp. Den trenden ligger fortfarande kvar men har ändå lugna ner sig(?)

Nästa trend som ja märkte var typ att folk börja me att folk började me att paste hemsidor och ge kritik på dem.

Även en del trådar om att man ber forum medlemarna om hjälp att göra loggor har vart rätt så poppis, d är nästan en trend väl :) ?

Även HL2 när det kmr vare massa trådar om det spelet och problem, d var dock en kort trend eftersom spelet inte var så jätte långlivat.

WOW trådar var nått som ökade när det släpptes, vikken char sov osv man skulle va (inte så kunnig om det spelet).

Just nu så är det väl en blandning känns d som forum lekar är rätt så poppis lr iaf att det är många som skapar olika lekar här på forumet och även en hel del film trådar som oftast filmerna suger i.

Nån mer än mig som har märkt dessa olika "trender"?

EDIT:

hehe ja jävlar va mkt ja glömde :P

men va fan, d e så mkt skit att man knappt kmr ihåg, d där var mest exempel för att föklara hur ja mena ordentligt. :)

men tack ändå
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..