Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Svetsare eller Snickare

Postat av rubberduckzilla den 14 April 2016, 12:25
30 kommentarer · 3 608 träffar
God dagens!

Skulle vilja ha lite åsikter utav er som är snickare eller svetsare. Fördelar/nackdelar med att vara snickare och svetsare.

Det är så att jag just nu jobbar som svetsare men har fått ett jobberbjudande att börja som snickarlärling och jag vet inte riktigt vad jag ska välja. Har alltid tyckt om byggbranschen men trivs på mitt nuvarande jobb också.

Som snickarlärling så får jag ju ett fast jobb osv som jag inte har just nu där jag jobbar, men dom säger att dom vill ha kvar mig o allt.

Som jag kan se det så är väl fördelarna med vara snickare att man får göra blandade jobb och jobba på olika ställen, nackdelen är väl att det är 7-16 jobb som jag inte tycker om att jobba.

Nu när jag är svetsare så jobbar jag 2-skift och det är ganska skönt, ledig varannan fredag när jag jobbar eftermiddagsvecka, sköna arbetskamrater osv.

Men dela gärna med er utav era åsikter.

Hoppas ni har en bra torsdag!
Föregående tråd
Nästa tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..