Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Windows 10 Problem

Postat av wiko den 7 April 2016, 14:40
7 kommentarer · 2 446 träffar
Hej! Tänkte ge er en kort förklaring till vad som hänt.

Till och börja med så klockade jag datorn från 3,3 till 4. Gick smärtfritt, burken höll bra temp och jag var nöjd.
Igår testade jag OBS för att jag vill testa på att streama lite, där gick allt också smärtfritt. Högsta temp landade på 59. (Detta i samband med att jag spelade DM).

Eftersom jag höll på och meka med OBS-inställningar och spela för att testa prestandan så höll jag på ett bra tag, flera timmar. Dock så höll jag koll på temperaturerna så att inget överhettade.

När jag stängde av OBS fick jag detta meddelande: "Enhetsfel, klicka här för att starta om" - vilket ledde till att burken försökte reparera sig själv, hitta diagnos etc etc. Till slut fick jag tillbaka Windows.

Problemet: Jag kan inte få upp startmenyn eller Söka i systemet (Förstoringsglaset).

Systemåterställning funkar inte då jag inte har en punkt att återvända till (Tydligen får man skapa dessa manuellt med Windows 10, trevligt).

Jag har följt lite förslag från denna tråden: http://www.sweclockers.com/forum/trad/1382341-far-inte-upp-innehallet-i-startmeny-pa-windows-10-64bit

Förslag?

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar