Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Helsingborg och Malmö menar du? Malmö har redan fått sin chans att ha derby på hemmaplan och vi vet ju alla hur det slutade... Bönder borde inte få ha lag i allsvenskan!
#1 Förstår inte riktigt hur du kan säga att Malmö är bönder och Helsingborg inte är det. Dessutom kan väl inte Malmö som klubb/lag stå till svars för att en supporter springer in?
#3 Malmö SKA stå till svars för att dem inte har någon form av säkerhet på arenan ja.
Jag har inte skrivit någonstans att Malmö är bönder, inte heller har jag försvarat Helsingborg för att inte vara bönder.. Mår du bra?
#4 Jag var på matchen och kan intyga att där fanns bra mycket mer säkerhet än vad det brukar vara på allsvenska matcher. Ifall vakterna däremot inte agerar som de ska borde inte Malmö få stå till svars för det.
#6 Så det är inte Malmö's fel som inte utbildar vakterna? Nähä ok, nej men ska vi skylla på Helsingborg då? Ni outbildade malmöiter vägrar ju inse att det är ert fel. Ingen idé att föra en diskussion med idioter.
#8 Det är Kevin Hagens fel. Precis som att det vore mitt fel ifall jag kör och krockar med en Volvo och inte Volvos fel för att dem inte har utbildad mig. För övrigt anställer Malmö ett vaktbolag till att ta hand om säkerheten runt sina matcher.
Själv lyssnade jag på radiosporten och kollade Max Wimans liveblogg på sydsvenskan. Fungerar ganska bra. Hörde MFF klacken väldigt bra på radion också <:
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Jag har inte skrivit någonstans att Malmö är bönder, inte heller har jag försvarat Helsingborg för att inte vara bönder.. Mår du bra?
Britt håll käften om bönder för du vet inte vad det är. www.google.se
Någon som har hittat stream?
http://wiismo.blogspot.com/201 0/07/wiismo-tv.html