Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

kan man göra risk 1 på annan trafikskola?

Postat av juliano den 14 Mars 2016, 21:00
9 kommentarer · 6 425 träffar
Tja! Fick en rejäl panik nu.

Ska ta min första körlektion nu på Onsdag med trafikskolan då jag har övningskört i några månader med pappa och känner mig redo att börja finslipa innan jag fyller år 13 APRIL, då det är en onsdag, vilket är dagen jag antar är enda möjliga dagen för uppkörning + prov.

Problemet nu är att enligt trafikskolans hemsida så är risk ettan som man måste göra innan uppkörning, den 12 april, vilket är en dag innan min födelsedag, och jag som så gärna vill ta körkort just på min födelsedag får lite problem med andra ord. Som ni ser: https://i.gyazo.com/9fde68f60159fc98dedfebd7935ee0f5.png

Så jag undrar, är det möjligt att göra risk 1 på en annan trafikskola till exempel den 21 mars, som finns tillgängligt? Eller blir det svinkrångligt då? Vad är lösningen? Kan man snacka med den trafikskolan jag ska köra på nu och boka en tidigare risk 1 tid?!?! Faaan..

Tacksam för snabba svar!!

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..