Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

pc eller skärm krångel, Netflix?

Postat av gratast den 11 Mars 2016, 22:08
13 kommentarer · 646 träffar
Hej!

Så i förrgår började allt krångel, kommer inte ihåg om jag uppdaterade just då eller om det hänt på grund av en uppdatering eller vad det nu kan vara..

Satt o kolla Netflix igår och idag o båda gångerna efter cirka 30min bara slocknar skärmen och piper. Testade att dra in och ut alla kablarna till skärmen men inget hände. Samma blå/svarta skärm med ett mörkt pip ljud.
Jag har ingen aning vad problemet kan vara eller om det är just Netflix som gör det? verkar som det..

Har suttit o kört csgo säkert 6 games idag, kollat på massa youtube videos, läst på olika tidningar och sidor utan att detta har hänt. Men så fort jag drar upp netflix-helsärm o cirka 30min in så slocknar skärmen och piper..

Detta händer inte om jag kollar på dreamfilm, har inte testat att kolla via vlc mediaspelare eller nått sånt men detta verkar extremt skumt..

När detta händer måste jag stänga av datorn via knappen på datorn och då fungerar allt som vanligt igen.

Någon som vet vad problemet kan vara? xD vad hade ni gjort? behöver ni mer info, isf vad för info? :S

Tack!
Uppdatering skriven 13 Mars 2016, 21:31
Löste problemet.
Vet inte exakt vad problemet var men jag "återställde" datorn så försvann alla program och m.m, men inte mina personliga filer eller bilder.

Har Windows 10 och där kunde man kryssa i att spara personliga saker. Så det var nemas problemas. :)
+ att efter återställningen gjordes en lista av alla program som raderats och då kunde jag bara klicka på dom raderade programmens namn så laddades dom ner och installerades på nytt, väldigt smidigt. :)

Fick inte precis nån hjälp, men tack.

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..