Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sälja en grej (Fishy)

Postat av IMJACKIECHAN den 2 Mars 2016, 15:16
20 kommentarer · 805 träffar
Halloj Fragbite!

Så då jag har bestämt mig för att sälja min Telefon, så la jag ut den på blocket. Fick ett par mail och lite telefon samtal MEN. Det var ett mail som stod ut lite extra, då det var en person som ville köpa den till sitt barnbarn, som då är bosatt i Utlandet och ville att jag skulle skicka den. Jag tänkte då att (aa, visst kan man det) då jag skrev tillbaka till henne, och hon skrev tillbaka och sådant. Hon sa att hon skulle skicka lite extra pengar för att jag skulle skicka iväg paketet. 2 Dagar senare får jag mail ifrån 'Wells Fargo' att hon hade satt in pengar MEN, Wells Fargo vägrar att släppa pengarna förens jag har skickat dom Spåringsnummer av paketet. Försökte då att ringa till dom o fråga om dom hade gjort det, Dom varken svara på mail eller svarar när jag ringer. Har ingen anning vad jag ska göra o vänder mig då till er om ni har varit med någon liknande att dom håller tillbaka pengarna, förens jag har skickat Spåringsnummer.

(http://prntscr.com/aa9fwf) Bild på Mailet dom skickade. (Jag tycker det ser hyfsat legit ut, men har ingen anning).

/Mvh

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..