-2
Smal kille som behöver gå upp i vikt!
Postat av KRLS den 26 Februari 2016, 10:57
33 kommentarer · 2 752 träffar
Tja! Jag är en kille på 16 år som är naturellt smal, men har minskat i vikt otroligt mycket under senaste tid. Jag har ADHD och tar medicin så jag ska kunna fokusera i skolan och inte gå full adhd mode och fucka ur i klassrummet osv, denna medicin jag tar nu har verkligen räddat mina betyg men drar ner min vikt extremt mycket. Under jullovet vägde jag 59 kilo. Men just nu väger jag 52 kilo och är 184 cm, så ja, jag är underviktig. Jag vill inte gå upp i vikt så jag ska kunna träna och förvandla mitt fett till muskler, vill bara gå upp i vikt på något så jag kan sluta ligga på den "svåra undervikts" skalan men hur ska jag gå upp i vikt under kort tid? Skulle vara nice om man kunde gå upp typ 4-8 kilo under denna kommande vecka eftersom jag har sportlov då och inte behöver ta min medicin... Dessutom har jag läst på massa olika sidor att man ska käka typ varje 2-3 timme (vilket jag lätt skulle kunna göra). Men finns det någon som haft samma problem som mig och har någon snabb lösning? Tack på förhand och förlåt för den långa texten.