×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Plugga inför nationella?..

Postat av ScaniaV8 den 4 Februari 2016, 18:48
17 kommentarer · 1 214 träffar
Tjenare, går sista terminen i 9:an och har såklart nationella prov om ett tag, dock känner jag mig orolig för NO/SO. Jag har gjort de uppgifter vi blivit tilldelade och sedan lämnat in det till läraren men sen glömmer man ju av det man jobbat med.

Jag har gått igenom gamla prov och kan knappast nåt.. Är totalt körd ifall jag inte gör något åt de, vet dock inte vafan jag ska göra.. En tanke är att jag ska vänta tills ett par veckor innan provtillfället då vi får reda på ifall det är biologi, kemi eller fysik, och sedan läsa på om massa skit inom det ämnet som jag vet vi har jobbat med?! xD

Om jag jämför mitt meritvärde med sist antagne på den skolan jag sökt till så ligger jag alldeles ovanför gränsen. Det har brukat varierat runt 160-170 och jag har just nu 175 så ifall ett betyg ryker så kan det betyda att jag inte får en plats på skolan. Det är ju självklart olika för varje år men jag hoppas på det bästa.

Jag vill höra era åsikter och tips om hur jag ska plugga inför nationella proven i SO och NO.

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..