×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Blekt kvitto garanti?

Postat av brendkorv den 14 Januari 2016, 23:20
4 kommentarer · 718 träffar
Tjena pojkar, ikväll gav mitt headset upp på livet. Köpte headsetet för ca ett år sedan på teknikmagasinet, och har sedan dess fått headsetet bytt en gång pga fel på det. Nu har det nya headsetet jag fick också felet med att ena hörluren inte fungerar. Det jag undrar är om jag nu ska försöka få headsetet reklamerat så vet jag att jag måste ha kvitto(vilket jag har), men problemet med detta är att kvittot är lite blekt. De går att se att jag köpt headsetet, men inte särskilt mycket mer.

Tror ni att det räcker med att man kan se vilken produkt jag köpt, eller ska hela kvittot vara läsbart för att kunna få de reklamerat?:)

Sorry för dåligt skrivet men är inne på mobilen:)

Tack alla:)

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar