Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-1

Full, dygnat, fest här, vad göra?

Postat av mooniee den 9 Januari 2016, 12:28
20 kommentarer · 1 504 träffar
Tjena fragbite, vaknade runt 3-4 igår eftermiddag efter att jag har fuckat upp min dyngsrytm, iaf så kollade jag på klockan inatt vid 4 och tänktr "oh shit, känns som klockan är 8-9 på kvällen wtf" och sen la jag mig i soffan..

Efter stt kollat på lite film osv så blev klockan helt plötsligt 8, gick in på snap och kollade alla storys, jag upptäckte stt alla hade festat instt och eftersom jag inte kunde sova så tänkte jag "vafan ska jag inte knäpps en bira och chilla lite"

Sagt och gjort, därefter öppnade jag vodkan, det led till ngn drink hit och dit, satte igång högtalaren och började pumpa fest musik, var rå taggad på att supa och festa.

Så smånigom (för någon timme sedan) började jah skriva till lite polare att komma över och knäpps någon bira, jag blev allt fullate och fullare och det blev många som ville komma,
Några polare sa att de va brudar också som var taggade , jag vet (klocksn 12 på en lördag) wtf

NU dock innan någon har kommit så börjar jag bli så jävla trött ich nu när jah har hört från folk att de ska komma, så börjar jag få ångest, att det ska bli någon stor jävla fest här och så, min polsre sa att han vsr hemma hos mig om typ 30 men nu har hans mobil lagt av när jag försöker få tag i honom för att säga att jag är så jävla trött, men det hade säkert inte funkat heller för dom skulle snart ner på bolaget för att handla bira.

Vad fan ska jah göra nu? Har taggat upp folk och de ska hit o supa snart, så smånigom lär väll hela mitt place va fyllt med personer, medans jag håller
På att decka redan nu

Ska jag somna och låta allt folk röjs, eller ska jag man up och knäppa en till bira, ta en dush, tagga till lite och bara köra?
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..