Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-1

Facebook grupp för import och försäljning

Postat av onormal den 4 December 2015, 15:23
16 kommentarer · 597 träffar
Hej,

Jag har under de senaste ca 6 åren spenderat mycket tid i Kina pga att jag jobbat åt ett stort svenskt företag som har produktioner i Kina.
Under den tiden har jag skaffat många bra affärskontakter och har även startat företag i Kina som säljer svenska varor till Kina och som även agerar konsult åt företag eller privatpersoner som vill importera från Kina.
Med mina kontakter och min kunskap av kinesisk affärskultur och språk så kan jag alltid förhandla fram bättre priser än andra så det blir alltid win/win för de jag är involverade med.

Hittills så säljer jag massa svenska produkter till Kina och jag är konsult åt både svenska privatpersoner och företag från t.ex. Sri Lanka inom både kläder och elcyklar men detta är åt personer som jag börjat göra affärer med genom att träffat face to face och jag ska snart ner 2 månader till Kina och kommer jobba en hel del med egna affärsidéer men det finns utrymme för mig att ta på mig lite mer jobb så jag tänkte marknadsföra mig lite på facebook för att se hur intresset är och om folk intresserar sig för att importera men t.ex. oroar sig för kvalitén så kan jag ta reda på mer om företaget och besöka deras fabrik och sköta alla förhandlingar åt dem.

Jag hittar dock ingen bra grupp på facebook att skriva i så om ni några råd för var jag bör skriva så skulle jag uppskatta det. Det behöver givetvis inte vara på facebook så övriga hemsidor välkomnas också.

Ha en fortsatt trevlig Fredag!

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..