Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad lever kungen (streamer) på?

Postat av hundvalpen den 10 November 2015, 12:58
20 kommentarer · 3 846 träffar
Den gamle wow legenden Kungen streamar ju lite då och då. Den senaste tiden en hel del, men innan dess ett långt uppehåll. Varje gång man tittar på hans stream, ungefär vid den här tiden på dagen, så är både han och hans flickvän hemma. De går alltså hemma varje dag under dagtid när man normalt är på jobbet. Till det bor de dessutom i en lägenhet som ser både stor och fräsch ut.

Och Kungen är inte sodapoppin. Han kan omöjligt tjäna stora pengar på sin stream eftersom han har ganska få viewers och donationer är inget som trillar in särskilt ofta. Då tänker man att tjejen kanske är den som försörjer hushållet, men hon sitter ju också bara hemma och streamar, och dessutom för typ 50 viewers.

Så då undrar man ju, vad lever dessa människor på? Jag vet inte varför jag är nyfiken, men av någon anledning undrar jag helt enkelt hur två människor kan luffa runt hemma varje dag där BÅDA bara sitter vid datorerna hela dagarna. Vad lever de på?

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar