×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-18

Rasister på Fragbite? (Undersökning)

Postat av onormal den 26 Oktober 2015, 19:24
61 kommentarer · 1 502 träffar
Hej,

Jag blir ofta förvånad över hur mycket rasism som finns nu år 2015 och jag skulle vilja undersöka hur läget egentligen ligger till på fb så jag tänkte skapa en liten undersökning.

Jag har lite svårt att förstå hur någon kan vara rasist när jag själv haft en uppväxt som gav mig lite förutsättningar till att bli en rasist då jag gick i en grundskola med endast 1 person som inte var från Sverige, har en far som kommer från norra Sverige och som aldrig riktigt konverserat med ickesvenskar och har stundtals sagt något rasistiskt under min uppväxt men ändå så har jag aldrig tänkt en tanke om att jag som vit skulle vara bättre än någon annan pga hudfärg.

Jag drar slutsatsen att folk blir rasister för att dom är rädda för det dom inte förstår som t.ex. andra religioner, kulturer och högtider och sedan för att dom helt enkelt är korkade.

Pollen är som ni vet anonym så svara ärligt.

Rasister på Fragbite? (Undersökning)

438 personer har röstat

61 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 61 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..