Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
15

Hur ska jag lösa situationen?

Postat av svensture den 19 Oktober 2015, 22:05
20 kommentarer · 951 träffar
Idag hade vi en muntlig presentation i engelska och då jag verkligen hatar ämnet vi hade det i gav jag uttryck för min irritation på lite olika sätt. Ett sätt var att döpa powerpointfilen till något som jag idag ångrar. Allt gick åt helvete då jag trött som fan klockan 8 på morgonen startar upp datorn i klassrummet för att sedan börja orientera mig runt i mina mappar på den stora duken i klassrummet medans samtliga i klassen samt läraren kollade. Efter lite letande hittar jag dokumentet, vilket skulle förstöra hela dagen. Jag har nämligen glömt att byta namn på filen innan presentationen så powerpointen är alltså döpt till "fittuppgift till riksfittan fittmarie", vilket då alla ser. Killarna i klassen skrattar mer eller mindre ihjäl sig medans läraren blir vansinnig och ber mig gå ut ifrån klassrummet.

Nu diskuteras det huruvida jag kommer att bli avstängd eller inte. Hur det än blir så är mina chanser att få högt betyg i engelska rätt sumpade, för antar att det inte går att be om ursäkt för detta? Blev så ställd när jag stod där framme att jag inte nekade till att det var jag som skrivit det utan att jag bara gjorde som hon sa för att inte förvärra situationen ytterligare. Nu i efterhand hade jag självklart tänkt på att jag kunde skyllt det på någon annan.
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..