Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

hostmedicin som cocillana?

Postat av juliano den 22 September 2015, 08:37
10 kommentarer · 10 812 träffar
Tja! För ett par månader sen fick jag en rejäl förkylning och läkaren på vårdcentralen sa "Du behöver inget för du har bara en rejäl förkylning", men jag kunde inte sova på flera nätter pga en kraftig hosta så jag bad han skriva ut cocillana ändå (det var enda anledningen till att jag gick till vårdcentralen). Så jag använde cocillana och blev bra på en jävla natt.

Jag hade en riktigt stor flaska som farsan råka tappa i marken för några veckor sen och känner just nu att jag börjar få hosta.. Är förkyld. Undrar alltså om det finns några RECEPTFRIA hostmedicin som man kan köpa på apoteket som ni testat på och är som cocillana? Alltså innehåller morfin och allt va de e! Jag och lillasyrran använder sån basic från Apoteket just nu men om jag minns rätt hjälper inte dessa ett skit! Läst om något KAN JANG, är inte de bra?

Snälla hjälp nån!! sÖKER ALLtså receptfria alternativ till cocillana

Väldigt tacksam för seriösa akuta svar

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..