-1
FLASHBACK, är flashback nere? VARFÖR?
Postat av Fick en Snilleblixt den 10 September 2015, 00:51
8 kommentarer · 2 518 träffar
1. VARFÖR ÄR FLASHBACK NERE?
2. HAR DOM STÄNGT AV MIG PÅ FLASHBACK?
Det pratas ofta vitt och brett om jämlikhet, att vi alla är lika mycket värda, men jag har flera gånger blivit bannlyst från flashback utan någon riktig orsak. Jag kan förstå att man kan reagera på mina texter, men hata mig inte, bemöt det med kritik, något som ateister ofta misslyckas med!
Kommer ni andra in på FLASHBACK?
Jag tycker det här är _SKANDAL_.
Må frid, lycka och Gudskärlek råda och äga er, önskar jag er alla av hela mitt hjärta, själens och Översjälens* boning (Guds lokaliserade immanenta aspekt, den Helige Anden, Samvetets röst)....Herren vare med er!
Aum, Om tat sat, Hare Krishna
Eder evigt tillgivne,
Fick en Snilleblixt
2. HAR DOM STÄNGT AV MIG PÅ FLASHBACK?
Det pratas ofta vitt och brett om jämlikhet, att vi alla är lika mycket värda, men jag har flera gånger blivit bannlyst från flashback utan någon riktig orsak. Jag kan förstå att man kan reagera på mina texter, men hata mig inte, bemöt det med kritik, något som ateister ofta misslyckas med!
Kommer ni andra in på FLASHBACK?
Jag tycker det här är _SKANDAL_.
Må frid, lycka och Gudskärlek råda och äga er, önskar jag er alla av hela mitt hjärta, själens och Översjälens* boning (Guds lokaliserade immanenta aspekt, den Helige Anden, Samvetets röst)....Herren vare med er!
Aum, Om tat sat, Hare Krishna
Eder evigt tillgivne,
Fick en Snilleblixt