Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-1

Partyresa+värme+p***y+billigt att leva + billigt att supa

Postat av aaaaright den 21 Augusti 2015, 16:45
28 kommentarer · 1 846 träffar
Sådär ja, Jag och min tjejpolare, vi är båda 22år, för att göra en lång historia kort, Vi båda har blivit singlar och tänker dra en #yolo och resa utomlands en vecka och slippa all ångest som medföljer att lämna sin partner och bara fucka ur en vecka innan man ska tillbaka till reality och jobba osv, Det vi är ute efter är Värme och ett rikt nattliv med mycket folk från alla delar av världen if u catch me, Och 50cl bärsen får gäärna ligga runt 20an !

Vi kommer ta en sista minuten någon gång under nästa vecka.

Behöver MASSVIS med tips & gärna erfarenhet om ni varit där/känner en polare som varit där!

Hoppas ni dator-nördar som hjälpt mig sedan mååånga år tillbaka även kan hjälpa mig med det här!

EDIT: ag kan även tillägga att så kallade "kn***resor" funkar också sålänge man kan slappa på en varm jävla strand och doppa sig i havet ifall man får lust att bara slappa också, och det får inte vara korviga resmål! To forget an old pussy u gotta have new pussy

Ofc ska det finnas lite motstånd i raggningarna, annars är det ju inte kul ens

Mvh Aaaaright @oldschool
Föregående tråd
Nästa tråd

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..