Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Se serier på flygplan utan internet?

Postat av juliano den 21 Juni 2015, 19:51
30 kommentarer · 4 553 träffar
Hej. Jag ska resa utomlands imorgon och resan lär bli 3-5 timmar. Någon som har tips på vad man ska göra under tiden? Blir säkert sjukt rastlös och jag har ganska lätt att bli nervös > skitnödig > illamående så fort jag kommer till luften. Kanske åksjuk? Köpt åksjuketabletter iallafall som jag ska ta men utöver det har jag laddat ner lite skitspel till min iPhone.

Men jag undrar om någon vet nån _app_ som funkar _utan internet_, där man kanske kan tanka hem Game of thrones eller något? Kan tanka under natten om det krävs men jag reser imorgon så är väldigt tacksam för seriösa svar!

Väldigt tacksam för andra tips ni brukar använda er av i längre resor. Samt hur man undviker att bli illamående osv?

Uppskattar all seriös hjälp <3 <3

———————

EDIT: Funderar att tanka några avsnitt, .mp4 filer, och sedan föra över till min iPhone 5 VIA Itunes? Någon som vet om de funkar?
Föregående tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..