Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Serverhosting / CSGO Turneringar

Postat av trezz- den 13 Juni 2015, 02:03
9 kommentarer · 779 träffar
Tja! Har jag har 1 gbits lina och flera servrar och en hemsida för hosting oc tänkte köra ladders o turneringar på den också eftersom jag kommer hyra ut csgo servrar gratis , vill inte skrivva sidan om de e reklam, om moderator säger okej så skriver ja sidan, kommer vara dagliga turneringar och ladder, sidan hostar även webhotell och du kan boka csgo server gratis för din pracc till toppen med 128 tick ;-) Behöver folk som är intresserade av attt jobba med mig med detta, har fixat klart allt själv, har 3 stabila servrar på min 1 gbits lina hemma välskylda med fläktar och kör linux ubuntu 8 GNU, Hojta vettja! släng iväg ett pm här med facebook så skriver jag till dig :-) Söker all sorts kunskap då jag tänkt göra det till community också i framtiden som är hostat av detta projeket jag dragit igång nu, finns förövrigt en Public CSGM med 18 slots för folk o spela på , kan skicka ip:t till den om så önskas :-)

/Mvh
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar