Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Svek min bästa vän.

Postat av FlLLE den 15 Maj 2015, 21:18
24 kommentarer · 1 196 träffar
Hallå 30 slakare, är lite berusad osv, men vill inte dra in det all för mycket. fallet är så att jag för 30 minuter sedan kanske var hos min bästa vän och vi hade druckit lite under förmiddagen, korkad som jag var under Alkohol och 1 Xanax i mig med samt lite gräs inblandat fick jag den idiotiska ideén att sno av min kompis två stycken Xanax helt av egna egoistiska anledningar till att bli "hög" helt enkelt. jag är hur ledsen som helst över det just nu av att jag stal av min bästa kompis, detta har ingenting med pengar att göra utan handlar enbart om att jag svek min ända bästa vän, men iom med att jag är autisktiskt och socialt efterbliven undrar jag... Vad hade ni gör och hur borde jag straffa mig själv utfifrån scenariot jag skapat av helt och hållet av egna handlingar, vill bara påpeka att jag inte skyller någon annan än mig själv då allt beror på att jag prioriterade mitt välmående inför en sketen fylla framför en framtida långvarig vän som alldrig med avsikt utifrån vad jag vet alldrig behandlat mig illa med avsikt. Vad förtjänar samt bör jag göra för att gottgöra mig från det moraliskt vidriga sätt jag utsatt min vän för. (jag har "anti social personlatity disorder/psykopati möjligtvis från att jag rent medicinskt är psykiskt sjuk i mitt huvudet, så jag är världelös på normer)

Svar hade uppskattats som fan, dvs folk som faktiskt empatiserar till skillnad från min förmåga till det.. :/

//Filip

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..