1
för att få det pro
Postat av zrC.fi den 6 Maj 2005, 15:49
33 kommentarer · 101 träffar
hur ofta är matcherna i tid?
hur ofta är vi välinformerade om vad som försigår?
aldrig känns det som.
när ens favoritlag i diverse större LAN skall spela så vet man att matchen skall starta kl 18.00
man sitter i deras kanal och väntar på hltv ip eller sitter på hltv.org/nu
och febrilt trycker F5 för att se om det kommer någonting där.
klockan börjar närma sig 18.00 och ennu ingen hltv ip.
klockan är 18.05 och ennu ingen hltv ip och helt tyst.
har matchen startat? är den försenad? eller har jag missat hltv ip'en. #klankanalen spammas ner av folk som är på samma jakt som jag. Att få se matchen.
sedan kommer ett hltv ip kl 18.30 och man slänger igång CS så fort som möjligt och klistrar in hltv ip och sedan connect.
vips man kommer in på en server och till sin förvåning ser man att
"asdf" är inne och står stilla i spawn?
då tänker man är detta rätt hltv ip?
sedan så ser man förhoppningsvis "Astralis | bloodr" connectar.
då undrar man varför dom är så sena.
har ni någonsin sett en stor fotbollsmatch där ronaldo har sprungit omkring ensam på planen för att undra var motståndar laget är?
nix. tänkte väl det. där är lagen ute i god tid och värmer upp och kollar att allting stämmer.
och jag tycker det är ofta dom här största klanerna som håller på med någonsorts tuffhetsfix att det laget som sist connectar är dom som är dom bästa?
t.ex ser man "NiP vs m4dfr4gg3rs" så är alltid m4dfr4gg3rs inne i god tid och måste vänta på NiP som alltid är lika sega.
vad är det som är så svårt får lagen att komma i tid och ha allting fixxat?
jag menar om man skall spela en innebandy match inte tusan dyker man upp när det är 1 minut tills matchen skall börja för att sedan säga åt domaren att vänta lite för vi måste värmaupp.
och alla dessa LAN arrangörerna som tar 500~ kr för att man skall kunna komma in i deras lokal och har 100.000~ i prispengar inte kan fixxa inställningarna dagen före eller att dom vet att allting funkar (se nu t.ex på RixHack).
Om man vill att Counter-strike eller vilket spel som helst skall bli mer seriöst så skall spelaren ta på sig ett visst ansvar att komma i tid och att arrangörerna fixxar inställningarna.
som det ser ut i dagsläget så kan det inte fortsätta.
Detta är mina personliga uppfattningar inget är rätt eller fel.
Och jag har inte några fina betyg i gramatik/svenska.
over and out /Zourcorama aka murts on spurt
hur ofta är vi välinformerade om vad som försigår?
aldrig känns det som.
när ens favoritlag i diverse större LAN skall spela så vet man att matchen skall starta kl 18.00
man sitter i deras kanal och väntar på hltv ip eller sitter på hltv.org/nu
och febrilt trycker F5 för att se om det kommer någonting där.
klockan börjar närma sig 18.00 och ennu ingen hltv ip.
klockan är 18.05 och ennu ingen hltv ip och helt tyst.
har matchen startat? är den försenad? eller har jag missat hltv ip'en. #klankanalen spammas ner av folk som är på samma jakt som jag. Att få se matchen.
sedan kommer ett hltv ip kl 18.30 och man slänger igång CS så fort som möjligt och klistrar in hltv ip och sedan connect.
vips man kommer in på en server och till sin förvåning ser man att
"asdf" är inne och står stilla i spawn?
då tänker man är detta rätt hltv ip?
sedan så ser man förhoppningsvis "Astralis | bloodr" connectar.
då undrar man varför dom är så sena.
har ni någonsin sett en stor fotbollsmatch där ronaldo har sprungit omkring ensam på planen för att undra var motståndar laget är?
nix. tänkte väl det. där är lagen ute i god tid och värmer upp och kollar att allting stämmer.
och jag tycker det är ofta dom här största klanerna som håller på med någonsorts tuffhetsfix att det laget som sist connectar är dom som är dom bästa?
t.ex ser man "NiP vs m4dfr4gg3rs" så är alltid m4dfr4gg3rs inne i god tid och måste vänta på NiP som alltid är lika sega.
vad är det som är så svårt får lagen att komma i tid och ha allting fixxat?
jag menar om man skall spela en innebandy match inte tusan dyker man upp när det är 1 minut tills matchen skall börja för att sedan säga åt domaren att vänta lite för vi måste värmaupp.
och alla dessa LAN arrangörerna som tar 500~ kr för att man skall kunna komma in i deras lokal och har 100.000~ i prispengar inte kan fixxa inställningarna dagen före eller att dom vet att allting funkar (se nu t.ex på RixHack).
Om man vill att Counter-strike eller vilket spel som helst skall bli mer seriöst så skall spelaren ta på sig ett visst ansvar att komma i tid och att arrangörerna fixxar inställningarna.
som det ser ut i dagsläget så kan det inte fortsätta.
Detta är mina personliga uppfattningar inget är rätt eller fel.
Och jag har inte några fina betyg i gramatik/svenska.
over and out /Zourcorama aka murts on spurt