Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Klättra på tak

Postat av Mlbn den 12 April 2015, 14:22
18 kommentarer · 1 208 träffar
Jag och mina kompisar bor i sandviken litet ställe utanför gävle, finns inte så många ställen och hänga på men i centrum finns det ett bostatds område med ett grillställe på ett tak där det finns typ en trappa och en stege till så vi satt och prata och lyssna på musik. Senare efter kanske 10min när vi suttit där kom en äldre tant och en man ut på deras balkong (vi satt inte på högsta punkten) sen skrek dom här får ni inte va jä%#a h¤orungar så vi tänkte inte störra henne och tog den snabba vägen ner klättra på stupränner etc sen tog mon fram mobilen när vi skulle gå ner och börja knäppa kort o grejer sen jag som inte ens hade batteri tog fram mobilen och låstsdes knäppa kort. Så vi var på väg ner sen kom hon ut och skrek "jag har ringt polisen så jalla jalla!" vi fråga att vad vi hade gjort och att vi var på väg därifrån hennes svar va "ni står där och förnedrar oss." sen sprang vi bara där ifrån han sa ju att hon ringde polisen. Gjorde hon rätt eller fel som ringde polien på oss?
Föregående tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..