×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Gym, resultat sommar

Postat av Callekarl123 den 25 Februari 2015, 21:26
43 kommentarer · 1 790 träffar
Tja
Har gymmat i lite över en månad nu och har fått se resultat, jag försöker äta mer, men jag äter fortfarande relativt onyttigt med pizza varannan vecka och godis, läsk på helgerna. Jag vill uppnå en relativt vältränad kropp till sommaren, väger just nu 57 kg och är 1,73 lång.

Jag vet att vikten är näst intill underviktig, men jag har fortfarande hög fett procent, jag vill bygga upp muskler något extremt, jag tränar just nu 6-7 gånger i veckan, men det blir inte så synligt eftersom att jag har relativt mycket fett på kroppen, men jag vill inte börja deffa ännu, eftersom att jag antar att jag kommer se ut som en undernärd afrikan till sommaren då.

Mitt problem är att jag vet inte när jag ska börja deffa för att musklerna ska bli synliga tills iallafall mitten av juni. Jag tänker käka cirka 3000 kcal varje dag tills jag ska börja deffa då jag hade tänkt ligga på cirka 1500 kcal.

Jag behöver också veta hur jag ska äta, och vad jag ska undvika. Jag tänker försöka undvika så mycket socker som möjligt till sommaren. Jag skiter i om det jag äter är gott eller inte, bara försök ge mig tips på vad jag ska äta under bulkperioden och under deffperioden.
Föregående tråd
Nästa tråd

43 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 43 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..