1
Konstigt
Postat av AllvarliG den 5 Maj 2005, 15:02
8 kommentarer · 14 träffar
Hejsan, undrar om nån har vart med om nått liknande. Igår så var jag då på bal. när jag sen åkte sa jag till min flickvän o ringa mig när hon kom hem ( hon skulle städa ) jag kom hem o la mig i sängen o vänta på att hon skulle ringa. jag vaknade sen på morgonen o kolla mobilen om hon ringt alls för jag trodde jag borde vaknat om hon gjorde de, men där stod de ett samtal missat, fan tänkte jag, vakna inte av telefonen. så då ringde jag henne på morgonen o sa förlåt att jag inte ringde tillbaka jag somna visst. - va snackar du om ? - förlåt för att jag inte ringde sa jag ju - men de gjorde du ju visst!.. sen berätta hon om att jag ringde o vi pratade om massa saker de sakerna hon nämnde hade jag absolut inget minne alls av, därför borde jag ju sovit helt, inte bara vart trött. isf hade jag ju kunna minnas dom sakerna, så jag undrar, vad tror ni ? är de möjligt att ta upp telefonen så ett visst telefonnr o prata med en person när man sover? för det har jag gjort.. nån som vart med om nått liknande ? :P