Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Byta ISP, hur?

Postat av Shiver yo mama den 6 Februari 2015, 15:33
13 kommentarer · 2 474 träffar
Tjenare. Har ett problem, jag har Bredband2 och betalar för 100/100 och får ut 100/10-15 och har haft detta problemet i 2 veckors tid nu. Det är otroligt jobbigt eftersom jag inte får ut samma hastighet som jag betalar för......
Varje gång jag ringer till de vill de att jag ska koppla in min jävla dator direkt till uttaget, det är inte ett alternativ då alla i familjen behöver internet till läxor och spel(Min bror tävlar i proffscenen i CSGO därav kan jag inte koppla ur hans nätverk i flera dagar för att de felsöka..), och de vill inte att datorn skall vara direktkopplad i en timme eller något, utan ett flertal dagar och det är som sagt inte ett alternativ.
Detta har jag sagt till de men de vägrar fortfarande göra något eftersom de säger att de måste felanmäla vilket tar 2-3 arbetsdagar. Och då undrar jag ifall det är enkelt att byta ISP? Jag orkar verkligen inte ta deras skit mer, otroligt dålig ISP.
Jag har tänkt att byta till Bahnhof, behöver jag enbart ringa till bredband2 och säga upp mitt abbonemang och sedan ringa Bahnhof så fixar de allting inom ett par timmar?

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..