Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ang körskola& uppkörning :(

Postat av bascha?94 den 4 Februari 2015, 17:55
23 kommentarer · 2 576 träffar
Hejsan!
(wall of text)

Det är såhär ja har kört på en körskola i en viss tid, tog ca 15 lektioner och efter 15 lektioner var ja redo för uppkörning enligt mitt handledare.
Det var tänkt imorgon jag skulle ha en uppkörning genom trafikskolan men förra veckan ringde den andra handledaren ("hon är ngn chef typ") hon sa till mig jag va tvungen att ta 3 lektioner innan uppkörning och jag höll inte med men hon sa då till mig hon inte kunde släppa mig på uppkörningen fastän den var bokad( fastän han andra handledaren sa jag var redo")
De första lektionen körde jag med min "riktiga" handledare och det gick kanon bra.
Andra lektionen skulle jag köra med denna häxan, jag var för stressad(hade en jävligt dålig dag) och gjorde några misstag, missade 2 vägar som ja skulle köra in på, några enstaka blikningar missa jag, höll i kopplingen för länge, vissa dåliga plassering när jag skulle köra ut från parkering, men jag utgjorde inte en fara, jag var aldrig nära på att krocka. Så hon gav mig ett ultimatum att jag skulle köra idag kl 09.00 när jag egentligen hade bokat tid 14.00, min jävla fitt klocka ringde inte och jag vaknade 09.30, jag ringde påvägen dit och bad om ursäkt att ja har försovit mig och frågade om jag skulle skynda mig snabbt dit eller att vi köra 14.00 hon hade redan då avbokat uppkörning och sagt att det inte blir något av det.. :( :(

Min fråga, kan hon göra detta? avboka uppkörningen pga 1 dålig lektion fastän han andra handledaren har sagt min uppsikt är så pass bra så jag utgör aldrig någon fara fastän jag gör dessa små misstagen och därför skulle jag klara en uppkörning.
ps har någon hört något liknade eller upplevt ngt liknade?

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..