Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker film

Postat av ezac den 2 Januari 2015, 20:45
1 kommentarer · 434 träffar
Go'kväll

Hur var nyår för er då? Själv så var den dyr, men riktigt jävla rolig! iaf, söker en film som jag fick någon flashbackbild från, minns inte ens om jag tyckte filmen var bra men kan inte låta bli att klura ut vilken det är.

Vet ingen skådespelare/regissör/musikkompositör osv som har varit inblandad. Kan inte riktigt se huvudkaraktärens ansikte framför mig men minns bara att det är typ framtiden och han är polis eller något och så åker han på sin future-motorcykel när han hittar nån hundvalp/ar. Får för mig att det var något dåligt med att ha hundar, som att känslor för andra var ett brott. Men att han inte är som alla andra (han kanske inte är polis, bara något som dök upp)

Är inte heller helt säker på om det är framtiden, har bara för mig att motorcykeln ser rätt future ut.

Tack o bock
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..