Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
6

Jag behöver din hjälp - nu!

Postat av p0ntus den 14 December 2014, 20:46
48 kommentarer · 4 103 träffar
Hej,

Tror majoriteten här vet vem jag är, men jag kör en kort presentation:

Mitt namn är Pontus "p0ntus" Eskilsson och har under 5 år jobbat i princip varje dag med Fragbite. Jag har lagt ner all min tid här, för er skull, för e-sporten och för mig själv - för jag älskar det. Fragbite har alltid haft min högsta prioritet i livet, ingen aning varför - men så är det.

Senaste tiden har man inte sett mig så mycket varken i forumet, nyheterna eller överlag kring evenemangsbevakning m.m. Jag har fokuserat på en del andra saker, så som Fragbite Masters och andra produkter vi tittar på att göra nästa år! Det kommer bli kul! (hoppas jag)

Hur som helst - den senaste tiden - speciellt efter våra finaler i CS:GO på Fragbite Masters - har det känts lite tomt. Jag gillar att göra saker och utmana mig själv. Hela tiden testa nya grejer.

Därför tänker jag utmana mig själv med (förhoppningsvis) er hjälp! Jag har bestämt mig: Från och med den 12 januari och 10 veckor framåt - ska jag avvara tid att göra något eget. En ONE MAN SHOW-grej typ. Jävlar, det lät extremt löjligt.

Det ska vara e-sport-relaterat och något som kan bidra till scenen. Här är tre förslag som jag funderat på under dagen:

* Podcast (20min till 60min)
Mål: Behind-the-scenes på e-sporten. Prata med profiler, spelare, människor som inte är så publika, t.ex. producenter för direktsändningar, sponsorer , ekonomiansvariga, ägare av lag/sajter/whatever. Det ska helt enkelt öppna en ny värld för dig som åskådare, är tanken. 1 podcast per vecka.

* ROAD TO GLOBAL ELITE (LIVESTREAM TWITCH)
Mål: Nå Global elite. Jag är värdelös på Counter-Strike. Jag vet inte varför någon skulle vilja titta på detta, men jag utlovar: webcam, dåliga skämt & citat samt e.v. gäster i skype. 1-2 sändningar per vecka. Minst 2 timmar.

* Debatt/krönikor
Mål: Skriva ett debattinlägg alt krönika kring aktuella ämnen i e-sporten. Publiceras på valfri plattform, förmodligen då Fragbite (om rich tillåter mig!). 1-2 artiklar per vecka.

NU: HÄR BEHÖVER JAG ER HJÄLP!

Vilken av ovan? Om inte: Har DU en bra idé jag borde göra? HJÄLP! Jag behöver en hobby. HEELP!!

Jag behöver din hjälp - nu!

1022 personer har röstat

48 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 48 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..