Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

GTA V Söker nybörjartips.

Postat av TommyLi den 14 December 2014, 13:40
3 kommentarer · 783 träffar
Hej!

Det är så att jag införskaffade mig min första konsol för cirka 3 månader sedan, varför jag inte skaffat ett tidigare är endast pga brist på sug.

Jag har spelat en hel del FiFA15 men jag skaffade mig även GTA V För inte alls länge sedan.
Dom få gånger jag spelat GTA innan har jag endast sprungit runt och slagit folk och tagit deras bilar.

Nu vill jag lära mig hur jag gör uppdrag i online sektionen så därför ber jag verkligen er om alla tips ni kan ge mig för att börja få ihop lite pengar och kan skaffa mig ex ett hus med garage. Tänk isf att ni pratar med en nybörjare så det kan hända att jag inte kan namn på vissa saker.

Jag har läst en hel del ute på webben men jag tänkte att jag gör en tråd och samtidigt frågar om någon vill spela, och kanske lära mig lite basic stuff.

LiiBECK @ PS4.

Förövrigt är jag social och pratglad utifall någon vill spela en timme eller två.

Mvh Tommy
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar