Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bygga ny burk.

Postat av TommyLi den 10 December 2014, 16:06
12 kommentarer · 724 träffar
Hej mina gamla vänner.

Nu när löningen kommer så tänkte jag passa på att köpa nya komponenter till burken.
Jag är väldigt dålig när det kommer till att att bygga datorer och att veta vad som passar till vad.

Jag behöver i stort sätt allt förutom processor, då den jag har inte alls är speciellt gammal(en AMD FX(tm)-9370 Eight-Core processor 4,1ghz).

Allt annat i datorn är skrot och behöver bytas ut, samt chassi.

Har ni någon INET länk där ni dragit ihop lite prisvärda delar skulle jag uppskatta om ni delar med er utav den eller om någon vänlig själ kan lite snabbt dra ihop lite komponenter som skulle klinga fint med min processor.

Min budget ligger väl på runt 5000kr. Självklart kan den överskridas ganska mycket men vill helst hålla mig runt den budgeten.

Jag har surfat runt en hel del och försöker att lära mig, men vill gå på den säkra sidan och be om eran åsikt så jag inte dra för snabba slutsatser och sedan sitter här med delar som inte alls funkar tillsammans.

Datorn ska användas att spela på, exempelvis Bf4, ghost, advanced warfare, dayz och givetvis csgo.

Mvh Tommy

Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar