Tjena Fragbite, satt nyss och läste en annan tråd om att sluta snusa, och jag är själv lite inne på det spåret.
Jag tänker att jag vill dra ner på snusandet successivt och undrar om ni vet något hjälpmedel som man kan använda för att:
-knappa in varje gång man tar en snus
-beräknar pris per prilla
-sätta en gräns
-fungera i mobilen
Om ni vet något program som kan uppfylla dom kraven vore det asnice.
Mvh //empee
här kan du få ett simpelt schema:
tisdag: rygg biceps bakaxel
torsdag: bröst triceps framaxel
fredag: ben mage
kolla upp övningar att göra här:
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=31071
sen se alltid till att alltid ha rätt teknik på vad du än gör. om du tycker att man ska ta massa vikt för att det är coolt så kan jag tipsa om omklädningsrummet, det är ett bättre ställe för att mäta penis.
Och ja.. vi kanske behöver lite mer info om er två? Hur ser er träningserfarenhet ut? Hur länge har ni gått på muay thai? Vad vill ni uppnå med gymmandet? I muay thai spelar de ingen roll om ni maxar 150 i bänk. Om ni vill träna för gynna i muay thaien så ska du inte lyssna gymsnubbarna på fragbite. Då ska du träna med lätta vikter och många reps. Du ska träna uthållighet, rörlighet och balans typ.
Snacka med nån duktig kille/tjej på klubben och be dom hjälpa dig med ett schema :)
När jag gick i nybörjargruppen var vi typ 40 som började, i slutet var vi 8 st kvar.
drog till bangkok för att träna kampsport men fick smaka på en cumshot.
https://www.youtube.com/watch?v=3et3tDTc0E8&feature=player_detailpage#t=114
åren gick och folk byggde muskler, jag sket i muskler och blev en hustler.
aa där har du svaren. visdomsord direkt från akalla.
Min klubb heter Växjö titans
Nånting du måste lära dig är att skydda dig. Hålla guarden. Du kan klara dig en hel match på att hålla guarden. Det spelar ingen roll om du får 500 slag/sparkar på dig om du ändå blockar alla. Och du ska aldrig kolla i marken eller låta ögonen lämna motståndaren. Det gäller även när du sparkar och slåss!! Om du kör en fet cross och har jabben nere och kollar åt sidan så varken skyddar du dig eller ser vad motståndaren gör!
VAD FAN #17!! Hur många gånger har du länkat din jävla blogg på fb nu?! Har du ens läst tråden? Han vill träna tisdag torsdag och fredag INNAN muay thai träningen. Han är 14 år och har aldrig gymmat förr. Och du länkar ett jävla schema på 6 dagar i veckan. Inga kommentarer, inga tips, inga frågor. Bara straight up reklam för din fucking blogg.
Byt ut fredagen med tisdagen.
ska börja i januari är det tänkt =) sjukt roligt.
#20 Skitkul :)
Tro helvete att man kan lära ut kampsport. En del har lättare att lära sig, en del har svårare. Men du trollar väl eller har ingen koll i vilket fall.
Styrketräning vid din ålder är inte alls fel, så länge den är bra anpassad för dig. Men att köra innan thai-träningen är kanske inte det smartaste
Drick mjölk och ät mat som en dåre.
#17 Du suger och ingen vill ha dig här, stick!
#0 Nja asså det finns hundratals övningar du kan köra. Sök dig till kunskap. Du vet att ni förmodligen kan åka till eran klubb/förening och öva på egen hand t.ex. på mits eller säck. Eller kolla upp om ni inte har fys nån gång i veckan utöver er thai träning.
#33 Aa, vi kanske kan börja köra säck o sånt istället för vikter.. vill ju inte skada mig ifall jag gör fel på något eller nåt!
OnT: Du borde inte träna som 14 år, då dina muskler inte är tillräckligt utvecklade än, kanske därför de flesta har åldergräns 15... :-) och jag skulle inte föreslå att ni tränar innan eran andra träning, lägg upp det på andra dagar istället! Och om det nu bara är två dagar ni ska köra så behöver ni inget schema riktigt... Kör armar någon dag, rygg en annan :-) det ni känner för.
#38 Är inte 15 årsgränsen en mognads grej? Men vi kanske kan träna kondition istället, men vi vill ju ha muskler också ha :D.
Det märks att ni är inavlade, de ville ha hjälp med ett schema då länkade jag stronglifts 5x5 vilket är ett otroligt bra nybörjarprogram. Samt att läsa igenom deras sida där de förklarar nybörjar info är inte heller helt fel.
#0 jag hade förövrigt inte lyssnat på den här andreaswho92, riktigt okunnig kille som inte utvecklas någonting av vad jag har sett.
behöver inte mycket utrustning alls.
Men googla bara bodyweight traning program el dyl och hitta nåt som passar er=)