Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

vegetarisk propaganda

Postat av Cowboy1 den 8 December 2014, 16:26
6 kommentarer · 650 träffar
Tjenare Fragbite, nu är det såhär att jag har en elev i min klass som aldrig kan hålla käften om hur bra det är att vara vegetarian, så fort vi snackar om att gå och ta en härlig blodig burgare på Max så börjar hon att skrika om hur vi är onda människor. Hon tror att hon är en hjälte för att hon är vegetarian och försöker övertala oss i klassen att bli det hela tiden och skriker mycket när man säger emot, har förklarat för henne att jag har ätit kött i hela mitt liv och tänker inte ändra kost för det kommer inte göra någon skillnad i världen ändå.

Nu till saken, har skrikit tillbaka flera gånger på henne speciellt på samhällslektionerna. Hon börjar gå riktigt många på nerverna i våran klass.

Har ni på fragbite någon lösning på vad man kan göra med en sån här idiot? kan man be rektorn att flytta henne till ett annat gymnasie om vi kommer med ett papper med folk i klassens signaturer? SNÄLLA HJÄLP !!!

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..